Strategie

          

Strategie

Strategia firmei este de a ne completa serviciile din toate punctele de vedere. Perfectionandu-ne in permanenta si guvernati de principiile mentionate mai sus, in prestarea de servicii in tehnologia informatiei, tinem cont de lectiile invatate si de experienta acumulata. Nevoile clientilor sunt transformate in oportunitati, atat pentru ei cat si pentru noi. S-a conturat astfel ideea completarii serviciilor in domeniul tehnologiei informatiei cu servicii de instalare a computerelor si setari ale software-ului pe calculatoarele clientilor, servicii oferite atat in mediul urban, dar si in mediul rural. Am luat in considerare faptul ca au existat si exista clienti din mediul rural, care solicita nu doar elaborarea proiectelor si consultanta, ci si astfel de servicii. Spunem completarea serviciilor deoarece, pentru ca livrabilul electronic al solutiei informatice dezvoltate prin proiect sa poata fi utilizat/modificat cu ajutorul computerului personal, multi clienti ne-au solicitat instalarea computerului personal, servicii de instalare a software-ului, necesare pastrarii calitatii livrabilului, modificarii lui, utilizarii sau transmiterii de date folosind Internetul. Prin aceasta strategie, urmarim atragerea unui numar cat mai mare de clienti si eficientizarea serviciile oferite. Mai multi clienti inseamna mai multe contracte, o cerere mai mare si, implicit, dezvoltarea firmei.